تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

  نگرانی رئیس ستاد ارتش اسرائیل از افزایش خودکشی ها

دی ماه گذشته نیز یک روزنامه رژیم صهیونیستی از خودکشی ۱۴ نظامی این رژیم در طول یک سال خبر داده بود.
کد خبر: ۶۳۱۵۹


به گزارش معاصر به نقل از ایرنا- خودکشی دو تن از نظامیان رژیم صهیونیستی و به تبع آن افزایش آمار خودکشی‌ها، رئیس ستاد ارتش این رژیم را به شدت نگران کرده است تا جایی که وی خواستار جلوگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به موضوع افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست پرداخت و این اتفاق را یک پدیده خطرناک و دشوار برای ارتش این رژیم ارزیابی کرد.

شبکه صهیونیستی «کان» در این باره اعلام کرد که هالیوی دستور داده است تا طرحی برای پایان دادن به پدیده خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی تدوین شود.

کان در ادامه آورده است که سال گذشته میلادی تعداد خودکشی‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافت و به همین دلیل رئیس ستاد ارتش دستور داده است تا منابع و نیروی بیشتری برای مقابله با این موضوع اختصاص داده شود.

هالیوی پس از آن به موضوع خودکشی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ورود کرده است که رسانه‌های این رژیم جمعه شب از خودکشی دو تن از نظامیان صهیونیست در هفته اخیر خبر دادند.

شبکه صهیونیستی «کان» در این باره اعلام کرد که با احتساب این ۲ نفر، شمار افرادی که در یک ماه اخیر در ارتش این رژیم خودکشی کردند، به سه تن افزایش یافته است.

دی ماه گذشته نیز یک روزنامه رژیم صهیونیستی از خودکشی ۱۴ نظامی این رژیم در طول یک سال خبر داده بود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» دی ماه ۱۴۰۱ نوشت: افزایش نگران کننده‌ای در تعداد موارد خودکشی در ارتش اسرائیل مشاهده می‌شود.

این روزنامه افزود: فقط ۱۴ نظامی در سال ۲۰۲۲ میلادی به زندگی خود پایان داده‌اند که بالاترین رقم در طول پنج سال اخیر به شمار می‌رود.

پیش از این نیز مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش نگران کننده خودکشی در بین نظامیان این رژیم و موارد متعدد تعرض فرماندهان و نظامیان مرد به نظامیان زن در تشکیلات نظامی این رژیم سخن گفته بودند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اسرائیل خودکشی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز